Po předchozí úspěšné spolupráci na vizuálním stylu festivalu Animánie mě jeho vedení oslovilo, zda bych nenavrhl nový web celé jejich organizaci. S návrhem jsem souhlasil za předpokladu, že uděláme celkový rebranding, který už nutně potřebovali. A tak se zrodil nový vizuál Animánie!
Animánie je organizace, která toho dělá spoustu — jezdí křížem krážem po česku a učí animaci na školách, pořádá mezinárodní festival, letní soustředění nebo workshopy animace. Vizuální styl napodobuje dětské vystřihovánky z papíru (což je mimo jiné i jedna z technik tzv. „ploškové animace“, kterou Animánie vyučuje) a tak působí, jako by ho utvářeli děti samotné.
Na původní logo jsem navázal jeho kompozicí v obdélníku a celé ho zjednodušil a navrhl tak, aby šlo používat vertikálně i horizontálně. Barevnost zeleno–růžové jsem upravil a doplnil o další barvy. Celý vizuál provází ilustrace, které symbolizují hlavní aktivity Animánie a dají se použít i na webu, kde je do nich vdechnut život animacemi a díky jejich minimalistickému designu je lze používat i jako piktogramy.