Srdcem do světa
Za značkou Srdcem do světa stojí cestovatel Matěj Krč, který mě oslovil s prosbou vytvořit jeho projektu originální identitu a web, kde by mohl nabízet své cestovní itineráře nebo informovat o nadcházejících přednáškách, a současně ho mohl sám spravovat. S Matějem jsme to vzali z gruntu — nejprve jsme společně zvolili název a vyznění celého brandu. Poté jsem navrhl několik variant loga, až jsme se shodli na srdci, ze kterého vychází šipka do kruhu a symbolicky tak shrnuje samotný název. Šipky zároveň figurují i jako jeden z prvků vizuálního stylu jako symbol cesty do nějaké destinace. Matěj si zároveň přál, aby součástí vizuálu byly ilustrace, které v budoucnu použije ve své knize o cestování, na které momentálně pracuje.
Pak už jen zbývalo vytvořit web. Zvolil jsem platformu WordPress, která je zcela zdarma a postupně vybudoval celý web, do kterého jsem vytvořený vizuál zakomponoval a následně seznámil Matěje s jeho prostředím, aby se v něm cítil jako doma. Celá spolupráce proběhla skvěle a z výsledku jsme oba nadšení, o čemž svědčí i další spolupráce na již zmíněné knize.
Pak už jen zbývalo vytvořit web. Zvolil jsem platformu WordPress, která je zcela zdarma a postupně vybudoval celý web, do kterého jsem vytvořený vizuál zakomponoval a následně seznámil Matěje s jeho prostředím, aby se v něm cítil jako doma. Celá spolupráce proběhla skvěle a z výsledku jsme oba nadšení, o čemž svědčí i další spolupráce na již zmíněné knize.