Filip Červenka

srdcem do světa logo

Srdcem do světa

Za značkou Srdcem do světa stojí cestovatel Matěj Krč, který mě oslovil s prosbou vytvořit jeho projektu originální identitu a web, kde by mohl nabízet své cestovní itineráře nebo informovat o nadcházejících přednáškách, a současně ho mohl sám spravovat. S Matějem jsme to vzali z gruntu — nejprve jsme společně zvolili název a vyznění celého brandu. Poté jsem navrhl několik variant loga, až jsme se shodli na srdci, ze kterého vychází šipka do kruhu a symbolicky tak shrnuje samotný název. Šipky zároveň figurují i jako jeden z prvků vizuálního stylu jako symbol cesty do nějaké destinace. Matěj si zároveň přál, aby součástí vizuálu byly ilustrace, které v budoucnu použije ve své knize o cestování, na které momentálně pracuje.

Pak už jen zbývalo vytvořit web. Zvolil jsem platformu WordPress, která je zcela zdarma a postupně vybudoval celý web, do  kterého jsem vytvořený vizuál zakomponoval a následně seznámil Matěje s jeho prostředím, aby se v něm cítil jako doma. Celá spolupráce proběhla skvěle a z výsledku jsme oba nadšení, o čemž svědčí i další spolupráce na již zmíněné knize.
srdcem do světa logo
srdcem do světa logo
srdcem do světa logo
srdcem do světa logo
srdcem do světa logo
srdcem do světa logo
srdcem do světa logo
srdcem do světa logo
srdcem do světa logo